Sklep z produktami marki FANGA

ul. Pułkowa 28

01-969 Warszawa

Najczęściej zadawane pytania

Proszę zapoznać się z FAQ przed wysłaniem wiadomości.

Jaki jest sposób i koszt dostawy?
Wysyłki realizujemy za pośrednictwem DHL, Inpost, Paczka w Ruchu oraz Poczty Polskiej. Koszt przesyłki zależny jest od wyboru przewoźnika. Wysyłka po płatności z góry:
  • DHL - 15 pln
  • Paczkomaty - 10 pln
  • Paczka w Ruchu - 6 pln
  • Poczta Polska - 12 pln
W przypadku wybrania płatności za pobraniem do powyższych kwot zostanie doliczona oplata 5 pln. Szczegółowa tabela opcji wysyłki, płatności oraz przybliżonego czasu dostawy znajduje się pod tym LINKIEM.
W jaki sposób mogę uiścić należność za zamówiony towar?
Należność za zamówiony towar oraz koszty przesyłki można uiścić za pomocą: przelewu bankowego, przelewu elektronicznego (Tpay.com) bądź płacąc gotówką przy odbiorze przesyłki.
Co oznacza dostępność produktu na zamówienie ?
Oznacza, że produkt wykonywany jest na zamówienie lub jest to produkt dla, którego mogą nastąpić przerwy w dostawie i czas realizacji może wydłużyć się do 14dni. Będziemy się starać przygotować dla Ciebie przesyłkę jak najszybciej.
Jak szybko jest realizowana wysyłka towaru?
Przesyłki realizowane są w ciągu 72h od momentu zaksięgowania wpłaty lub wybrania płatności za pobraniem. W przypadku wydłużenia dostawy poinformujemy Cię o tym niezwłocznie. Wyjątek stanowią produkty ze statusem "na zamówienie", których czas dostawy może wynosić do 14 dni. Przybliżony czas dostawy dla wybranego przewoźnika znajdziesz pod tym LINKIEM.
Czy istnieje możliwość wysyłki towaru za granicę?
Standardowo nie oferujemy przesyłki za granicę, ale robimy od tej reguły wyjątki. Napisz do nas co Cię interesuje oraz gdzie miałaby zostać wysłana paczka, postaramy się sprostać temu wyzwaniu. Napisz do nas na info@fanga.pl lub skorzystaj z formularza kontaktowego.
Jakie dokumenty będzie zawierać przesyłka?
Do przesyłki dołączony zostaje paragon fiskalny lub faktura VAT (na życzenie Klienta / w tym celu należy zaznaczyć chęć otrzymania takiego dokumentu podczas składania zamówienia).
Jak sprawdzić aktualny status realizacji mojego zamówienia?
Kliknij w link -> ŚLEDZENIE ZAMÓWIENIA wpisz numer oraz adres email na jaki zostało złożone zamówienie. Znajdziesz tam aktualny status zamówienia oraz link do monitorowania przesyłki bezpośrednio u wybranego przewoźnika. Dodatkowo link do monitorowania przesyłki otrzymasz w osobnej wiadomości email.
Co oznaczają statusy zamówień?
  • W trakcie realizacji - zamówienie zostało poprawnie złożone, jest na etapie kompletowania i pakowania
  • Oczekujące na płatność - zamówienie zostało poprawnie złożone, oczekuje na opłacenie
  • Zrealizowane - zamówienie zostało wysłane
  • Anulowane - zamówienie zostało anulowane
  • Zwrócone - zamówienie zostało zwrócone, klient otrzymal zwrot środków
  • Nieudane - zamówienie zostało zwrócone ale nie powiodła się płatność

Napisz do nas


    [recaptcha]